Til seneste kommentar

Plukk og hent, kansellering - faktura - Klarna

Hei. Jeg bestilte magnolia på nett i går og skulle hente det senere. Når jeg skulle hente synes jeg ikke den var så fint, så da skulle de kansellere ordren, og jeg kjøpte et mye finere tre. Nå har jeg allikevel mottatt faktura fra Klarna på det som ble kansellert. Bestillingsnr.: 204770409
Hege Solberg Pettersson

Kommentarer

  • Takk for at du kontakter oss!
    Da dette forumet er tiltenkt plante- og hagerådgivning så ber jeg deg at saker som gjelder internett-handel og reklamasjon heller kontakter kundeservice på mailadresse netthandel@plantasjen.no så hjelper de deg videre med ditt spørsmål.

    Har du andre spørsmål får du gjerne kontakte oss igjen!



    Johnny
  • Jeg har en utestående regning hos dere gjennom klarna. Når jeg prøver å betale, får jeg bare opp at det er et problem, så kommer jeg ikke videre.
    Kan dere bare sende regningen på mail til meg og slette den hos Klarna. Er en blomsterpotte jeg kjøpte og leverte tilbake
     Fikk gavekort på beløpet istedenfor.
    Iselin Hessen Jacobsen
  • Takk for at du kontakter oss!
    Da dette forumet er tiltenkt plante- og hagerådgivning så ber jeg deg at saker som gjelder internett-handel og reklamasjon heller kontakter kundeservice på mailadresse netthandel@plantasjen.no så hjelper de deg videre med ditt spørsmål.

    Har du andre spørsmål får du gjerne kontakte oss igjen!
    Johnny

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg blir synlig for alle. Din e-postadresse vises aldri offentlig.